روز: مهر 22, 1402

با چه روشی می‌توان باعث سفید شدن پوست تیره شد؟

درحالی‌که بسیاری از رنگ سبزه پوست‌شان راضی هستند، اما ممکن است برخی به دلایلی مختلف، بخواهند تا پوست‌شان روشن‌تر شود. گرچه تغییر رنگ کلی پوست امکان‌پذیر نیست، اما ممکن است بااستفاده از روش‌های طبیعی و یا شیمیایی پوست‌تان روشن‌تر شود. لذا سفیدشدن فوری پوست حتی در یک روز، مطمئناً امکان‌پذیر است و چندین روش مختلف برای دستیابی به این درخشش وجود دارد.

0 دیدگاه

با قرص ایمدین (imedeen) برای همیشه جوان بمانید

قرص های Imedeen یکی از آن قرص های کاملا بی خطر برای جوانسازی پوست است. مصرف بی رویه آن قطعا توصیهنمیشود ولی باید زیر نظر پزشک استفاده وشد. در این مقاله سعی کردیم تمایم باید ها و نباید های این قرص را بررسی کنیم.

0 دیدگاه

چرا تپش قلب می‌گیریم و چطور آن را درمان کنیم؟

تپش قلب یعنی یک لحظه احساس کنید قلبتان از سینه تان دارد بیرون می زند. نفس هایتان به سختی بیرون می آید و احساس میکنید در حال مرگ هستید. اگر این حالات گاهی اوقات به سراغتان می آید سریعا به پزشک مراجعه کنید. در این مقاله سعی کردیم با کسب آگاهی بیشتر در این زمینه کمی از نگرانیتان را کم کنیم.

0 دیدگاه

دمای از بین رفتن کرونا ویروس (طبق نظر سازمان بهداشت جهان و پزشکان)

آخرین باری که ویروس اینچنین همه گیر شد، حدود 20 سال پیش بود. ویروس سارس. جالب تر اینکه واکسن ویروس سارس حدودا 2 سال بعد از همه گیر شدن آن تولید شد ولی ویروس تنها پس از 1 سال خود به خود از بین رفت. این امر یک دلیل علمی دارد. ویروس به طور طبیعی از 2 بخش تشکیل می شود. بخشی که باعث همه گیری بیشتر می شود وبخشی که به جنگ با خودش می رود. متاسفانه ویروس کرونا هنوز تصمیم ندارد به جنگ با خودش برود. پس بهتر است با رعایت نکات بهداشتی از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنیم.

0 دیدگاه

با انواع دارو تپش قلب آشنا شوید و آن را برای همیشه درمان کنید

سکته قلبی نامیست که تا 10 سال قبل فکر می کردیم فقط افراد مسن دچار آن می شود. ولی فوت جوانان زیر 30 سال این حقیقت را به ما یادآور کرد، تپش قلب و بیماری های قلبی از رگ گردن به ما نزدیک تر هستند. بهتر است با اولین درد در قفسه سینه به پزشک متخصص مراجعه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوان از آن جلوگیری کرد. در این مقاله پس از بررسی علل ایجاد تپش قلب به داروهای بیشتر نسخه شده می پردازیم.

0 دیدگاه

علل تنگی نفس را بشناسید، آیا تنگی نفس نشانه ی کرونا است؟

در بیشتر موارد که تنگی نفس رخ می‌دهد، به دلیل شرایط قلبی یا ریوی می‌باشد. قلب و ریه‌ها در انتقال اکسیژن به بافت‌ها و از بین بردن دی اکسید کربن نقشی حیاتی دارند و در صورت بروز مشکل هر یک از این فرایندها روی تنفس شما تأثیر می‌گذارد.

0 دیدگاه

علت عفونت اجزا مختلف گوش و بهترین داروی عفونت گوش چیست؟

گوش درد را مخصوصا زمانی که به صورت ممتد از هنذفری یا هدفون استفاده می کنیم، احساس می کنیم. ولی به صورت علمی گوش دردها یا به واسطه باکتری ها دچار عفونت می شوند یا به واسطه ویروس ها. اگر به واسطه باکتری ها دچار اختلال شوند اغلب با مراجعه به پزشک و تجویز آنتی بیوتیک بهبود پیدا می کنند. ولی اگر این نوع گوش درد به واسطه ویروس ها باشند؛ ضررهایی به مراتب بیشتر دارند. که یکی از آن ها عدم تعادل در راه رفتن یا ایستادن است. در این مقاله سعی کردیم با بررسی های راه های درمان هر دو حالت، شمارا بیشتر با این نوع از درمان ها آشنا کنیم.

2 دیدگاه

تشخیص بیماری کرونا با تست آنتی بادی ویروس کرونا

انجام آزمایش های تشخیصی مختلف این بیماری، به مردم کمک می کند تا از تشویش و بی خبری درآمده، از وضعیت سلامتی خود باخبر شوند و در صورت ابتلا با قرنطینه شدن به موقع، جلوی انتشار این ویروس را بگیرند.

0 دیدگاه

با بهترین روش های درمان واریس آشنا شوید

اکثر افراد مبتلا به واریس مشکلات دیگری مانند درد، سنگینی و بی­قراری پا، متورم شدن مچ پا در اثر ایستادن طولانی مدت و گرفتگی عضله­ های پا را هم تجربه می­کنند. ما در این مطلب سعی می­کنیم این مشکل را بررسی و راه حل و شیوه­ های درمانی آن را با شما در میان بگذاریم.

0 دیدگاه