صفحه اصلی > پزشکی و خواص مواد غذایی و داروها و دانستنی های پزشکی : با مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی بیشتر در تخت خواب بمانید!

با مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی بیشتر در تخت خواب بمانید!

مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی

استفاده از مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی یکی از روش های بی دردسر بالا بردن قوای جنسی در زوجین است. در عصری به سر می‌بریم که انواع و اقسام داروهای تقویت قوای جنسی مورد تبلیغات قرار می‌گیرند و به درستی معلوم نیست که کدام یک از آن‌ها به راستی تاثیرگذاری مناسبی خواهند داشت. به موازات این موضوع، شما می‌توانید از مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی به درستی استفاده کرده و نتایج به مراتب قابل توجه‌تری نیز از این بابت به دست بیاورید.

مصرف ادویه‌های تند، برخی از میوه‌ها و مغزها در تقویت قوای جنسی موثر بوده و ناتوانی‌های جنسی را به حداقل می‌رسانند. با این حساب در صورتی که علائم کمبود قوای جنسی را در خود مشاهده کردید، این امکان را خواهید داشت که به کمک مواد غذایی طبیعی، این موضوع را برطرف ساخته و از زندگی جنسی سالم لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب کافه نبض با ما همراه باشید.

نشانه‌های قوای جنسی پایین

چیزی که پزشکان در بدو امر از شما خواهند پرسید، این است که آیا کمبود میل جنسی از مدت‌ها پیش و اوایل دوران بلوغ با شما همراه بوده یا به تازگی متوجه آن شده‌اید. گاهی اوقات این موضوع، هیچ زمینه جسمی نداشته و تنها به وضعیت روحی افراد بستگی پیدا می‌کند. اما به طور کلی علائم قوای جنسی پایین را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • عدم تمایل به شروع رابطه جنسی
  • نعوذ ضعیف

بسیار مهم است که به سرعت نشانه های قوای جنسی پایین را شناسایی کنید و به سرعت آن را درمان کنید.

مهمترین مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی

از مهمترین مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی، مواردی چون هندوانه، سیب، زنجبیل، ماهی سالمون، موز، جو دوسر، سیر، مغزیجات، آجیل، آب انار، سبزیجات، کدو تنبل، اسفناج، دارچین، کاکائو، زعفران، میخک، امگا 3، شکلات تلخ، تخم مرغ، روغن زیتون، آووکادو و … اشاره کرد. هر یک از این مواد غذایی و خوراکی به تنهایی موثر بوده و در ترکیب با یکدیگر، قطعا اثربخشی بیشتری خواهند داشت.

به طور مثال در صورتی که هر روز یک حبه سیر میل کنید، این اثرگذاری را احساس خواهید کرد. اما اگر به موازات آن از هندوانه، زنجبیل، شکلات تلخ و … در رژیم غذایی خود به کار ببرید؛ بدیهی است که در نهایت مشکلات جنسی شما بهتر برطرف خواهند شد.

توت‌ها و میوه‌های تازه و خشک، سبزیجات و مغزها، گوشت‌های ارگانیک، تخم مرغ و … از مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی به حساب می‌آیند.

تقویت قوای جنسی با هندوانه

هندوانه دارای مقادیر مناسبی از ترکیب ماده مغذی فیتو بوده که در بدن انسان به اسید آرژنین تبدیل شده و با اثرگذاری در باز شدن عروق، میل جنسی را افزایش می‌دهد. این موضوع تا حدی موثر بوده و می‌توان خواص هندوانه برای تقویت قوای جنسی را حتی از داروهایی که به طور خاص برای این منظور تولید شده‌اند، مفیدتر دانست.

توصیه به مصرف سیب بیشتر

سیب یکی از محرک‌های عالی برای تحریک جنسی بوده و در هر دو گروه جنسی خانم‌ها و آقایان تاثیرگذار خواهد بود. به طور کلی از میان میوه‌های مختلف، سیب را می‌توان به عنوان یکی از بهترین‌ها در نظر گرفت. در خانم‌هایی که دچار بی‌میلی جنسی هستند، مصرف یک عدد سیب پیش از ساعت خواب، توصیه شده است.

با مصرف سیب می‌توانید به افزایش میل جنسی کمک کرده و بی میلی جنسی را بهبود ببخشید.

زنجبیل موثر در تقویت توان جنسی

برای آن که بتوانید از تاثیر زنجبیل در تقویت قوای جنسی خود بهره ببرید، بهتر است دمنوش زنجبیل را روزانه میل کنید. البته اضافه کردن پودر زنجبیل به وعده‌های غذایی شما نیز در جای خود تاثیرگذار خواهد بود؛ اما برای آن که بالاترین بهره‌برداری از خواص آن را داشته باشید، دمنوش زنجبیل توصیه می شود.

اهمیت مصرف موز برای مردان

موز یکی از شناخته شده‌ترین میوه‌ها برای تقویت قوای جنسی به حساب می‌آید. پتاسیم موجود در موز، عامل اصلی افزایش میل جنسی بوده و مصرف روزانه آن می‌تواند گردش خون در آلت جنسی آقایان را افزایش داده و باعث شود تا رفتارهای جنسی با کیفیت بالاتری شکل بگیرند.

افزایش مصرف مغزیجات و آجیل

وجود انواع پروتئین‌ها و ویتامین‌ها در مغزها و آجیل، باعث تقویت و افزایش قوای جنسی خواهد شد. افزایش گردش خون و همچنین بالا رفتن هورمون تسترون از مزایای مصرف مغزیجات و آجیل خواهد بود. البته باید در میزان استفاده از مغزها و آجیل، رعایت کرده و موضوع افزایش چربی در بدن خود را نیز لحاظ کنید. برخی از افراد دارای حساسیت هایی نسبت به برخی از مغزها هستند. به طور نمونه مطمئن شوید که نسبت به گردو حساسیت نداشته باشید و سپس شروع به مصرف این ماده غذایی شگفت‌انگیز کنید.

توصیه به مصرف سبزیجات و اسفناج

سبزیجات مختلف، به ویژه اسفناج دارای خاصیت عالی در افزایش میل جنسی بوده و در هر دو صورت خام و پخته، اثرگذاری خود را خواهد داشت. وجود آنتی اکسیدان فراوان و ویتامین موجود در سبزیجات مختلف، از جمله اسفناج، باعث افزایش گردش خون در بدن شده و میل جنسی را تقویت خواهد کرد. شما ممکن است این سبزی‌های مختلف را به صورت خام یا پخته مصرف کنید و بدیهی است که مصرف خام سبزیجات (در صورتی که به خوبی شسته و گندزدایی شده باشند)، اثرگذاری به مراتب بیشتری خواهد داشت.

مصرف ادویه‌ها و فلفل تند

آقایان تاثیرپذیری بسیار عالی از ادویه‌ها در افزایش میل جنسی خود دارند و با مصرف ادویه های مختلف از جمله زردچوبه، دارچین و زنجبیل و همچنین فلفل تند، می‌توانند تا حدود زیادی مشکلات جنسی خود را بهبود ببخشند. ادویه‌های تند دارای قدرت تحریک هورمون‌های موثر در میل جنسی آقایان بوده و موجب باز شدن عروق و افزایش گردش خون خواهند شد.

انواع ادویه‌ها از جمله دارچین، زردچوبه، زنجبیل و به ویژه فلفل تند در تقویت میل جنسی، بسیار تاثیرگذار است.

خواص دارچین برای قوای جنسی

دارچین یک افزایش‌دهنده طبیعی میل جنسی به حساب آمده و گشاد کردن رگ‌ها و افزایش گردش خون، به نعوذ قوی‌تر، منجر می‌شود. عطر دارچین نیز باعث برانگیختگی جنسی شده و از ادویه‌های موثر در خصوص آقایان به شمار می آید. به طور کلی ادویه‌ها برای تحریک و تقویت میل جنسی خانم‌ها نیز بسیار موثر محسوب می‌شود.

تاثیر زعفران بر میل جنسی

زعفران در طب سنتی به عنوان یکی از مواد غذایی افزایش‌دهنده میل جنسی شناخته شده و آن طور که به اثبات رسیده است؛ در هر دوی خانم‌ها و آقایان موثر خواهد بود. زعفران یک محرک جنسی قوی بوده و نوشیدن شربت زعفران، می‌تواند برای تحریک میل جنسی خانم‌ها و آقایان موثر باشد. اما به یاد داشته باشید که مصرف زعفران در دوران بارداری خانم‌ها، ممنوع بوده و ممکن است موجب سقط جنین گردد.

شکلات تلخ افزایش دهنده میل جنسی

فلاونوئیدهای موجود در شکلات تلخ، باعث بالا رفتن اکسید نیترات در خون شده و به باز شدن عروق خونی کمک می‌کند. همچنین در آقایانی که مشکلات نعوذ به دلیل فشار خون بالا دارند، موجب کاهش و کنترل فشار خون شده و کمک می‌کند تا نعوذ کامل و سالم را تجربه کنند. به همین ترتیب فنیل التییلامین موجب تحریک بالاتر و هیجان بیشتر خواهد شد.

مصرف بیشتر ماهی سالمون و گوشت ارگانیگ

ماهی سالمون دارای مقادیر قابل توجهی روی و آرژنین بوده که به طور مستقیم موجب گسترش عروق خونی شده و نعوذ را شکل می‌دهد. مصرف ماهی سالمون و گوشت‌های ارگانیک در افزایش میل جنسی خانم‌ها نیز موثر است.

ماهی سالمون با داشتن مقدار زیاد امگا 3 تاثیر خوبی در افزای میل جنسی زوجین دارد.

دیگر روش‌های افزایش میل جنسی

از سایر روش‌های افزایش میل جنسی در میان خانم‌ها و آقایان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زندگی سالم به همراه ورزش‌های روزانه از جمله پیاده‌روی: ورزش کردن موجب گردش خون بالاتر شده و به نعوذ کمک خواهد کرد.
  • کنار گذاشتن سیگار: سیگار یکی از عوامل
  • کاهش میزان استرس و اضطراب‌های روزانه
  • خواب کافی
  • طراحی صحیح محیط اتاق خواب
  • داشتن رابطه عاشقانه
  • استفاده از ژل لوبریکانت

هر یک از این روش‌ها می‌توانند در کنار مصرف مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی، بر تقویت این قوا در خانم‌ها و آقایان تاثیرگذار باشند. به علاوه استفاده از داروهای گیاهی برای بانوان و آقایان در جای خود بسیار موثر خواهد بود.

برای تقویت قوای جنسی می‌توانید از انواع داروهای گیاهی محرک خانم‌ها و آقایان استفاده کرده و همین طور سبک زندگی سالم را پیش بگیرید.

داروی گیاهی افزایش میل مردان

از جمله داروهای گیاهی افزایش میل مردان، قرص آفرودیت، کپسول گیاهی لاوویگ، قرص پاورگل، کپسول نرم لبیمکس، قرص جنسینگ، شربت جنسینگ، کپسول هورنی گوت، قرص ایکسوویت، قرص ویاگرا، قرص ویگورمن، قطره خوراکی گل سرخ، قرص اسپیمن دی اس، کپسول گیاهی دایان مکث و … را می‌توان نام برد.

دارو گیاهی محرک زنان

قطره گیاهی گینکو، قرص جنسینگ، عصاره گیاهی جنسینگ، قطره آفرودیت، قطره خوراکی گل محمدی و … از جمله داروهای گیاهی محرک زنان هستند. این داروها در کنار دنبال کردن رژیم مواد غذایی افزایش دهنده ترشحات واژن و میل جنسی، اثرگذاری کامل خواهند داشت.

سوالات رایج

در این بخش به چند سوال رایج کاربران درباره افزایش قوای جنسی به کمک مواد غذایی آورده شده است. چنانچه شما نیز تجربه ای در این مورد دارید در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران کافه نبض در میان بگذارید.

چه غذاهای میل جنسی مرد را افزایش می‌دهد؟

همانطور که گفته شد از جمله غذاهایی که میل جنسی آقایان را افزایش می‌دهند، می‌توان به غذاهای دارای ادویه‌های تند، ماهی سالمون، گوشت قرمز و گوشت‌های ارگانیک، سیر، زنجبیل و … به عنوان گیاهان مختلف اشاره کرد.

چه غذاهایی زن را تحریک می‌کند؟

اضافه کردن زعفران به هر غذایی، می‌تواند از آن یک وعده تحریک‌کننده برای زنان ایجاد کند. همین طور ادویه‌هایی چون فلفل‌های تند، دارچین، ماهی سالمون، جنسینگ و … نیز تاثیرگذاری عالی دارند. مواد خوراکی مانند گل محمدی نیز یکی از بهترین خوراکی های افزایش میل جنسی زنان است که امروزه برای استفاده آسان به صورت قطره خوراکی نیز در اختیار کابران قرار گرفت است.

چه عواملی باعث نعوظ ضعیف می‌شود؟

تنگی عروق، دیابت، فشار خون بالا و برخی از مشکلات روانشناختی؛ موجب نعوظ ضعیف خواهند شد.

مریم زیدی

پست های مرتبط

درمان اگزما در کودکان با روش های موثر خانگی

درمان اگزما در کودکان امری و آموزش های خانگی در رابطه با…

روغن کنجد و فواید درمانی آن

دانه کنجد بالاترین میزان روغن را در بین دانه‌‌‌های روغنی گیاهی مثل:…

توصیه هایی جهت درمان چربی خون در طب سنتی

درمان چربی خون در طب سنتی یک روش کاربردی جهت درمان کلسترول…

دیدگاهتان را بنویسید