روز: تیر 25, 1402

معرفی قرص چاق کننده بدون عوارض وبازگشت+ به راحتی وزن بگیرید

قرص ها، کپسول ها، شربت ها و پودرهای بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که بسیار تبلیغ می شوند و فروش بالایی نیز دارند. در این میان اجازه بدیم مشهورترین قرص های افزایش وزن را به شما معرفی کنیم تا قادر باشید بهترین دارو چاقی بدون عوارض را برای خود انتخاب کنید.

1 دیدگاه

پماد آلفا برای چیست+روش استفاده از آن

کمتر کسی است که تا به حال نام پماد آلفا به گوشش نخورده باشد. این پماد به اندازه ای کاربردی و درمانگر است که اغلب ما حداقل یکبار در زندگی خود از …

1 دیدگاه

از علائم وجود سگ سیاه افسردگی چقدر میدانید؟

افسردگی نوع اختلال اخلاقی است که همیشه احساس غم و اندوه و کاهش علاقه می شود. اختلال افسردگی بالینی هم نامیده می شود. که تاثیر روی تفکر، رفتار، احساس فرد می گذارد و می تواند منجر به انواع مشکلات عاطفی و جسمی شود.

0 دیدگاه

خواص بینظیر میخک و ضرورت استفاده از آن

میخک بومی جزایر مالوکو در اندونزی است که به خاطر رایحه قوی وعطر و طعم تند معروف است. میخک ادویه ای با طعم و مزه بسیار خاص که با انواع غذاهای شیرین و خوش طعم همراه است.

2 دیدگاه

دانه های کوچک شاهدانه با خواصی بزرگ!

شاهدانه دانه گیاه شاهدانه ساتیوا به دست می آید. از برگ های گیاه شاهدانه ساتیوا ماری جوآنا به دست می آید. برگ های این گیاه، محتوای تتراهیدروکانابینول می باشد، که ماده محرک عصبی است.

0 دیدگاه

با بیماری جذام و علائم آن آشنا شوید؟

جذام نوعی عفونت باکتریایی مزمن و پیشرونده است که توسط باکتری مایکوباکتریوم لپرا ایجاد می شود. این بیماری در درجه اول بر روی اعصاب اندام ها، پوست، مخاط بینی و دستگاه تنفسی فوقانی تأثیر می گذارد.

0 دیدگاه

همه چیز درباره خواص و فواید خرما خشک

وجود ارزش غذایی بالا و خواص خرما خشک به عنوان یک ماده اصلی شناخته شده است. از نظر برخی مورخان قدیمی ترین میوه کشت شده است. خرما در چندین امپراتوری و آیین باستان نقش مهمی داشته است.

2 دیدگاه

آشنایی با انواع بیماری دیستروفی، آیا درمان قطعی دارد؟

دیستروفی عضلانی نام گروهی از بیماری ‌هاست که باعث ضعف پیشرونده و از دست دادن توده‌های عضلانی می‌شوند. در این بیماری، ژن‌های غیرطبیعی باعث ایجاد تداخل در تولید پروتئین‌های مورد نیاز برای تشکیل عضلات سالم می‌شوند.

0 دیدگاه

بهترین داروهای گیاهی برای سرماخوردگی چیست؟

ابتلا به سرماخوردگی حتی اگر امکان استراحت در منزل را هم داشته باشیم بسیار سخت خواهد بود. با این حال وجود داروهای گیاهی متنوع برای تسکین علائم سرماخوردگی می‌تواند خبر خوبی باشد.

0 دیدگاه