روز: تیر 3, 1402

زانو درد و درمان آن

شایع ترین علل زانو درد و روش‌های درمان جدید

زانو درد از جمله مشکلات آزاردهنده شایعی است که افراد در سنین مختلف به خصوص در سالمندی با آن مواجه می‌شوند. مشکلات و دردهای زانو می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند. این عضو حرکتی مهم بدن از استخوان ران، نازک نی و کشکک شکل گرفته است.

0 دیدگاه
درمان تهوع با قرص ضد تهوع

انواع قرص ضد‌ تهوع، بهترین دارو برای رفع حالت‌ تهوع

شما هم حتما برای یکبار هم که شده دچار حالت تهوع و استفراغ شده باشید. اگر این حالت خفیف باشد می‌توانید از گیاه درمانی مانند زنجبیل استفاده کنید اما در موارد حادتر باید به دلایل اصلی بروز حالت تهوع و استفراغ توجه کرده و با مصرف داروی مناسب این حالت برطرف می‌شود. اما اگر در این هنگام داروی دیگری مصرف می‌کنید برای اینکه با داروی ضد تهوع تداخلی نداشته باشد حتما با یک پزشک داروساز حرفه ای تماس بگیرید و با احتیاط بیشتری قرص ضد تهوع را مصرف کنید.

0 دیدگاه
عوارض و مضرات نوشیدن چای سیاه

بدترین مضرات و عوارض چای سیاه برای سلامتی بدن

چای سیاه یکی از نوشیدنی‌های محبوب ایرانی‌هاست. بعد از یک روز کاری شلوغ و خسته‌کننده یا در کنار وعده صبحانه، تنها یک لیوان چای است که می‌تواند سرحالی و شادابی را به شما برگرداند و شما را برای یک روز پرانرژی فراهم کند. اما نوشیدن چای و به خصوص چای سیاه انقدر هم زیبا و دلنشین نیست و می‌تواند مضرات فراوانی را برای شما به همراه داشته باشد.

0 دیدگاه
افسردگی بعد از زایمان

افسردگی بعد از زایمان چه عواقبی دارد؟

افسردگی بعد از زایمان یکی از انواع رایج افسردگی بین زنان است. در اولین روزها و هفته‌های پس از زایمان، مادر احساسات گوناگونی را تجربه می‌کند، احساسات جدیدی مثل شادی، سعادت، افتخار و نیز ممکن است احساسات ناخوشایندی مانند غم‌ و اندوه، ناراحتی و استرس و اضطراب نیز داشته باشد.

0 دیدگاه
فواید روغن زیتون برای مو

با موثرترین فواید روغن زیتون برای مو بیشتر آشنا شوید

فواید روغن‌ زیتون برای مو و سلامتی انسان مدت‌های زیادی است که ثابت‌ شده است. امروزه هم از روغن‌ زیتون برای تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو استفاده می‌شود. اطلاعات مردم در مورد فواید سلامتی روغن‌ زیتون برای اعضای بدن هرروز بیشتر می‌شود و از طرفی روغن‌ زیتون به‌عنوان یک ماده طبیعی بین همه محبوب شده است.

0 دیدگاه
داروی سرفه خشک

نکات طلایی برای انتخاب داروی سرفه خشک و درمان آن

سرفه، نوعی عمل انعکاسی است که مجاری تنفسی شما را از تحریک کننده‌ها و مخاط پاک می‌کند و در مواردی نیاز به دارو سرفه خشک برای درمان سریع و کنترل سرفه است. سرفه دو نوع دارد: مولد و غیر مولد.

0 دیدگاه
فواید چای زنجبیل

فواید چای زنجبیل، یکی از بهترین دمنوش‌های سلامتی

بدون شک شما هم از بین همه انواع دمنوش‌ها درباره خواص و فواید چای زنجبیل نکات زیادی شنیده‌اید. در علوم زیست شناختی، زنجبیل یک ریشه یا ریزوم از گیاهان گلدار است که به Zingiber officinale معروف بوده و بومی هند و آسیای جنوب شرقی است.

0 دیدگاه
شربت فروگلوبین

موارد مصرف شربت فروگلوبین و فواید و عوارض آن

درباره فواید و عوارض شربت فروگلوبین چقدر می‌دانید؟ درباره موارد مصرف و لزوم استفاده از این شربت چقدر می‌دانید؟ بی شک می‌دانید اصلی‌ترین نیاز همه موجودات زنده و تمام سلول‌های بدن ما اکسیژن است اما بدن بدون آهن قادر به تامین اکسیژن برای سلول‌هایش نیست.

0 دیدگاه
فواید انجیر خشک

خواص انجیر خشک و تاثیر قابل توجه آن در تقویت بدن و افزایش سلامتی

بدون شک شما هم تا به حال درباره خواص و فواید انجیر خشک زیاد شنیده‌اید و در مواقع نیاز از کاربردهای آن استفاده کرده‌اید. یکی از تنقلات خوشمزه و در عین حال بسیار مقوی که گاهی اوقات فراموش می‌شود در سبد تغذیه هفتگی خود قرار دهید، انجیر خشک است.

1 دیدگاه