صفحه اصلی > داروها : اسلیم مکس را چطور مصرف کنیم تا لاغر شویم و لاغر بمانیم؟

اسلیم مکس را چطور مصرف کنیم تا لاغر شویم و لاغر بمانیم؟

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده است. اسلیم مکس دارویی برای رفع افزایش وزن است. عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه باعث چاقی می گردد. عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن  عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت. بیماری های دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی و … از جمله بیماری های ناشی از چاقی به شمار می روند. بیماری های ناشی ازاضافه وزن باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند. همه اینها باعث نگرانی افراد چاق می گردد.

همه افراد چاق توقع داردن در کوتاهترین زمان ممکن ، به هر شکلی که شده وزن خود را کاهش دهند .اضطراب و نگرانی افراد چاق، باعث میشه که به استفاده از روش های غیر علمی و غیر مجاز برای کاهش وزن بپردازند. که در پی آن عوارض های خطرناکی را برایشان رقم می زند. اسلیم مکس توسط شرکت گیاهان قائم دارو تولید شده است. در این مقاله پزشکی کافه نبض به صورت اختصاصی هر آنچه نیاز است درباره قرص اسلیم مکس بدانید را برای شما خواهیم گفت با ما همراه باشید.

کپسول اسلیم مکس چیست؟

لابراتور علمی تحقیقاتی شرکت گیاهان قائم دارو  دارویی با نام کپسول اسلیم مکس  تولید کرده است. با فراورده های کاملا گیاهی تولید شده است و به عنوان کاهنده توده چربی بدنی و لاغری کاربرد دارد. این محصول به دلیل دارا بودن مواد تشکیل دهنده‌ این محصول باعث افزایش سوخت وساز در بدن می شود.

زیره سبز، تخم کرفس، کاسنی و عصاره رازیانه باعث کاهش حجم توده چربی مواجه می‌شود. این کپسول گیاهی با خاصیت ترموژنیکی که دارد. منجر به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی می‌شود. باعث کاهش جذب روده‌ای گلوکز رو خواهیم داشت که در نهایت منجر به کاهش وزن افراد می‌شود.

بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه های ایران

قرص اسلیم مکس موجود در داروخانه های ایران بعنوان بهترین داروی قرص موثر در کاهش وزن شناخته شده است.

این دارو قادر است با کاهش جذب روده‌ای گلوکز و چربی از تجمع آنها در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن افراد چاق می‌شود.

ترکیبات قرص اسلیم مکس

ترکیبات و فرمولاسیون قرص اسلیم مکس برای لاغری چهار گیاه دارویی می باشد. این گیاهان عبارتند از:

  • تخم کرفس: تخم کرفس با اثر ادرار آوری خود مایعات محبوس شده در بدن را خارج می کند. این مایعات باعث ورم و افزایش وزن می شوند . در اثر احتباس مایعات در بدن است، صورت و دستها و پاها حالت پف کرده و متورم پیدا می کنند.  از مهمترین علائم آن نیز افتادن رد حلقه انگشتری و یا کش جوراب بر روی انگشت یا پا است. همچنین تنگی غیرطبیعی کفش شما بخصوص در قسمت روی پا، از علائم احتباس مایعات است. تخم کرفس با دفع مایعات اضافه از بدن منجر به کاهش فوری وزن می گردد. به دلیل استفاده از تخم کرفس در ترکیب ، بعضی افراد آن را با نام قرص کرفس هم می شناسند.
  • رازیانه: رازیانه باعث کاهش اشتها می شود و تنظیم کننده هورمون ها در بدن است. رازیانه در کنار کاهش اشتها سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد. باعث رفع ناراحتی های گوارشی و نفخ و درد معده می گردد.
  • عصاره زیره سبز: زیره سبز از دو طریق منجر به کاهش وزن شما می شود. این گیاه ارزشمند از یک سو باعث افزایش فعالیت غده تیروئید می گردد. از طرفی تسریع در سوخت و ساز چربی ها و شکستن آنها می شود. از سوی دیگر منجر به کاهش اشتها می شود.
  • کاسنی: همانطور که می دانید  کاسنی طبع خنک دارد. به دلیل وجود زیره سبز و رازیانه، دچار گرمی بیش از حد طبع و عوارض آن ممکن است گردد. کاسنی باعث سرکوب عوارض گرمی ترکیبات دیگر میگردد. علاوه بر آن کاسنی نیز باعث سرکوب اشتها می شود.

ترکیب این چهار گیاه دارویی با رعایت اصول طب سنتی، این ترکیب را به یکی از بهترین داروهای گیاهی ایرانی در زمینه لاغری تبدیل کرده است.

فواید استفاده از کپسول لاغری اسلیم مکس

  • کاهش وزن
  • کاهش توده چربی بدن
  • افزایش سوخت وساز بدن
  • کاهش چربی های اضافی
  • خاصیت آنتی اکسیدانی
  • ضد سرطان
  • جلوگیری از فشار خون بالا
  • کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون
  • استحکام دندان ها
  • ضد سرطان

طریقه مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری

طریقه مصرف آن دو وعده در روز است. بدین شکل که می بایست 2 عدد کپسول بین صبحانه و ناهار. 2 عدد کپسول  بین ناهار و شام مصرف نمایید. این بدین معنا است که بین هر دو وعده غذایی، باید اقدام به مصرف این کپسول نمایید.

مدت زمان مصرف اسلیم مکس

تا زمان رسیدن به وزن دلخواه مصرف شود.

چه کسانی از قرص اسلیم مکس استفاده نکنند؟

  • مواد تشکیل دهنده قرص اسلیم مکس گیاهی است . کسانی که نسبت به داروهای گیاهی حساسیت دارند نباید آنرا مصرف کنند.
  • کسانی که داروهای کاهنده فشار خون استفاده میکنند، باید زیر نظر پزشک از این کپسول استفاده کنند.
اسلیم مکس یک مکمل لاغری کاملا گیاهی است.

اسلیم مکس چطور اثر میکند؟

این ترکیب به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربیها می تواند در کاهش وزن مؤثر باشد. خاصیت ترموژنیک مربوط به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی می باشد. ترکیبات مؤثره موجود درآن از جمله اپی گالو کاتشین گالات (EGCG)می باشد.

اپی گالو کاتشین موجود در این قرص باعث کاهش چربی های اضافی بدن شده و مانع از تجمع آنها در بافت ها می شود.  بدین ترتیب که با مهار فعالیت آنزیم COMT باعث بالا رفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلولها شده است. در نهایت باعث افزایش سوخت و ساز آنها در بدن می شود.

فلانوئیدهای موجود در این محصول دارای اثر مهاری آنزیم ها می گردد. بر روی آنزیم های لیپوژناز از جمله استیل کواکر بوکسیلاز و فتی اسید سنتاز می باشد. در نتیجه از سنتز اسیدهای چرب در بدن جلوگیری می کند و چربی های خون را کاهش می دهد. ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید.

همچنین باعث کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها و درنتیجه کاهش جذب روده ای گلوکز می گردد. این فرایند به کاهش وزن افراد کمک نماید. اسلیم مکس باعث مهار آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) می گردد.

مصرف این قرص باعث می شود نشاسته با سرعت آهسته ای شکسته شود در نتیجه قند خون با سرعت کمتری بالا می رود. همچنین این دارو قادر است با کاهش جذب روده ای گلوکز و چربی می گردد. از تجمع آنها در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن افراد چاق می شود. از دیگر اثرات مفید این دارو که در پی مصرف آن علاوه بر لاغر کنندگی بروز می کند. شامل:

  • خاصیت آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی)
  • آرامبخشی
  • جلوگیری از فشار خون بالا
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • کاهش کلسترول بد خون (LDL)
  • افزایش کلسترول خوب (HDL)
  • استحکام دندانها می گردد.

هشدارهای پیش از مصرف کپسول اسلیم مکس

قبل از مصرف قرص لاغری اسلیم مکس حتما به نکات ذکر شده در زیر توجه داشته باشید.

  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف قرص اسلیم مکس با پزشک خود مشورت کنند.
  • مقدار توصیه شده قرص را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • قرص اسلیم مکس مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • حساسیت نسبت به داروهای گیاهی
  • مصرف کنندگان داروهای کاهنده فشار خون با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف نمایند.
  • به طور کلی به یاد داشته باشید که اگر انواع قرص‌های لاغری بدون مشورت پزشک مصرف گردد. شاید عوارضی نظیر تنگی نفس، ریزش مو، بی‌قراری، سردرد، ضعف جسمانی، اسهال و مشکلات کبدی رو به همراه داشته باشد.

مصرف قرص اسلیم مکس در دوران شیردهی

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف قرص اسلیم مکس با پزشک خود مشورت کنند.

اسلیم مکس چند کیلو لاغر میکند؟

در مورد میزان کاهش وزن نمی توان دقیقا به چند کیلو اشاره کرد. با توجه به شرایط نتایج متفاوتی دارد. به همراه برنامه ورزشی و رژیم غذایی صحیح می توانید نتایج خیلی خوبی را کسب کنید.

در میان مکمل‌های متنوع لاغری از برندهای ایرانی و خارجی قرص لاغری اسلیم مکس عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و میزان رضایت از مصرف این محصول در حد بالایی است.

عوارض قرص اسلیم مکس چیست؟

با توجه به ترکیبات کاملا گیاهی قرص اسلیم مکس، هیچ گونه عارضه ای به صورت کلی برای این قرص گزارش نشده است. با این وجود در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این قرص لاغری لازم است از مصرف آن خودداری نمایید.

آیا اسلیم مکس تداخل دارویی ایجاد میکند؟

  • در صورتی که از مکمل های بدنسازی مانند کراتین، وی، گلوتامین و … استفاده می کنید. اسلیم مکس را با فاصله ۲ ساعت از آن ها مصرف نمایید.
  • در صورتی که مصرف کننده دارای روده بزرگ مصنوعی است، باید پیش از مصرف اسلیم مکس با پزشک مشورت نماید.
  • مصرف این محصول مشکلی برای افرادی که دارای کبد چرب هستند ایجاد نمی کند.

شرایط نگهداری از کپسول اسلیم مکس

دور از نور مستقیم و در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

سوالات متداول

آیا قرص اسلیم مکس چربی سوز است؟

ترکیبات گیاهی اسلیم مکس برای کاهش وزن و کاهش توده بدنی و کاهش چربی خون استفاده میشود. همچنین باعث افزایش کلسترول خوب خون و کاهش کلسترول بد خون می شود.

آیا خوردن قرص همراه با چایی سبز مشکلی ایجاد میکند؟

چای سبز می تواند سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد. چایی سبز باعث افزایش کارایی بدن شما برای سوختن انرژی شود. چای سبز حاوی فلاونوئیدها هستند که مسئول افزایش سطح اکسیداسیون چربی و بهبود فعالیت انسولین در بدن شما هستند. در کنار قرص اسلیم مکس می تواند باعث افزایش نتیجه دلخواه در کاهش وزن گردد.

دکتر مریم ابراهیمی

خانم دکتر مریم ابراهیمی حدود 10 سال به صورت حرفه‌ای در حوزه داروسازی و پزشک داروخانه مشغول به فعالیت است. ایشان به مدت دو سال طرح داروسازی در داروخانه تخصصی شهید کاظمی وابسته به دانشگاه شهید بهشتی سپری کرده است.با تجربیاتی که این سال‌ها ایشان به دست آورده‌اند تصمیم به همکاری با تیم فوق های تحریریه کافه نبض گرفتند تا به یاری هم بهترین توصیه های تغذیه ای و دارویی را به کاربرهای عزیز ارائه نمایند.
پست های مرتبط

فواید شگفت انگیز قرص ملاتونین برای سلامتی

بی‌شک اطلاع از فواید قرص ملاتونین و تاثیرات شگفت انگیز آن بر…

فواید ویتامین D3 برای افزایش سلامتی

فواید ویتامین D3، که با نام “ویتامین آفتاب” نیز شناخته می‌شود، بر…

با مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی بیشتر در تخت خواب بمانید!

استفاده از مواد غذایی افزایش دهنده میل جنسی یکی از روش های…

دیدگاهتان را بنویسید