روز: مرداد 27, 1402

درباره جوش صورت و روش درمان آن بیشتر بدانید

برای خیلی از ما پیش آمده که صبح روز جلسه سخنرانی، یک قرار مهم و یا مهمانی که مدت ها قبل، خود را برای آن آمده کرده ایم، یک یا چند جوش بزرگ بر روی صورتمان نمایان می شود. بسیاری از افراد نیز از جوش های مزمن صورت خود کلافه شدند..

0 دیدگاه

انواع داروی حساسیت فصلی را بشناسید و مناسبترین را انتخاب کنید

حساسیت فصلی، تب یونجه یا رینیت آلرژیک علائمی شبیه به سرماخوردگی دارد. نشانه هایی همچون آبریزش بینی، خارش چشم، احتقان، عطسه و فشار سینوس. اما بر خلاف سرماخوردگی، حساسیت فصلی توسط ویروس ها ایجاد نمی شود و دارو و درمان متفاوتی از آن دارد.

1 دیدگاه

نقد و بررسی انواع دارو سوزش معده و درمان سوزش سر دل

سوزش معده در بسیاری از افراد ممکن است ایجاد شود. یکی از دلایل آن فشارهای عصبی است که انسان تحت تاثیر آن قرا میگیرد. ولی این نوع دردها اغلب با درمان ها یخانگی یا مصرف برخی قرص های خاص قابل درمان است. در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی داروهای سوزش معده پرداختیم.

1 دیدگاه

با انواع داروی کمردرد و شیوه های درمان کمردرد آشنا شوید

برخی از دردها خیلی اتفاقی و بعضا بدون دلیل خاصی برایمان به وجود می آیند. یکی از آن دردها، کمر درد است. ممکن است صبح بیدار شویم و احساس کمر درد شدیدی کنیم. ممکن است در اثر فعالیت زیاد و یا حتی در اثر عدم فعالیت کمر درد شویم. در این مقاله سعی کردیم راه های درمان کمر درد را بررسی کنیم. اگر شما هم راه حل خاصی را می شناسید و از آن جواب گرفته اید؛ حتما با ما درمیان بگذارید.

0 دیدگاه

ریتالین چیست، آیا استفاده از ریتالین بی خطر است؟

توجه داشته باشید که قرص ریتالین مانند بسیار دیگری از داروها عوارض خاص خود را دارد. پس تنها در صورت نیاز مغزتان باید از آن استفاده کنید. نیاز مغزتان را هم تنها پزشک متخصص می تواند تشخیص دهد.

0 دیدگاه

قرص میگرن یکی از بهترین داروهای میگرن برای درمان قطعی سردرد

از کسی که به سردردهای میگرنی دچار است اگر سوال کنید چه می شود که سردرد میگیرید در جواب اکثرا جملات «نمیدانم» و «از هر چی که فکر کنی» به چشم می خورد. سر دردهای بی دلیل و بد موقع و عصبی کننده نام دیگر سدردهای میگرنی است. در این مقاله با حفظ همدردی با تمامی عزیزان که درگیر این نوع از سردردهستند؛ سعی کردیم راه حل هایی در جهت پیشگیری و درمان این بیماری ارئه دهیم.

0 دیدگاه

قطع دائمی ریزش مو با قرص هیرویت

هیچ فرقی بین احساس زن و مردی نیست که وقتی سرشان را از روی متکا بر میدارند، با موهای جامانده بر آن موجه شوند. در این مقاله سعی کردیم یکی از داروهای بسیار مفید و در عین حال کم خطر برای درمان ریزش مو است.

2 دیدگاه