روز: مرداد 14, 1402

آشنایی با بیماری مننژیت و خطر آن برای کودکان

بیماری مننژیت با عامل عفونی، قارچی و باکتریایی باعث التهاب و ورم پرده ی مغزی شده و با تب و درد همراه است. در کودکان و بزرگسالان رخ میدهد که با مشاهده ی اولین علائم باید سریعا به پزشک مراجعه شود.

0 دیدگاه

نکات طلایی درمان فوری کلیه درد و پیشگیری از ایجاد درد کلیه

کلیه‌ها اندام‌های لوبیا شکل در بدن هستند که کار اصلی آن‌ها دفع کردن مواد زائد و اضافی بدن می‌باشد که به‌صورت ادرار از بدن خارج می‌شوند. درد کلیه بسیار شبیه به کمردرد می‌باشد اما بسیار عمیق است و باعث درد در زیر قفسه سینه می‌شود همچنین این درد به صورتی ناگهانی اتفاق می‌افتد. درد کلیه دلایل متفاوتی دارد و قابل درمان است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

0 دیدگاه

ناگفته های کیست تخمدان و روش تشخیص و درمان

بیشتر کیست‌های تخمدان بی‌ضرر بوده و درد و ناراحتی کمی ایجاد می‌کنند، لذا در طی چند ماه بدون درمان از بین می‌روند. به هر حال، کیست تخمدان (بویژه مواردی که دچار پارگی می‌شوند)، می‌توانند علائمی جدی ایجاد کنند.

0 دیدگاه

رایج‌ترین رقیق‌کننده خون کدامند و موارد مصرف آن‌ها چیست؟

غلظت خون همیشه به واسطه مصرف دخانیات نیست. گاهی اوقات افردی که رژیم غذایی نامناسبی دارند به غلظت خون دچار می شوند. در این مقاله سعی کردیم به طور کامل بیماری غلظت خون را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم تا نه تنها از دلایل بروز بیماری آگاه شویم؛ بلکه راه هایی جهت درمان و پیشگیری از این بیماری را بیاموزیم.

0 دیدگاه

استفاده از داروی مونته لوکاست برای درمان قطعی بیماری

خودمان و یا در اطرافمان با افرادی برخورد داشته ایم که از تنگی نفس و سرفه های پی در پی رنج می برند. در این بین نام بیماری های زیادی نیز به گوش می رسد. از آسم گرفته تا حتی بیماری های ریوی. ولی راه چاره چیست؟ آیا این سرفه های اغلب خشک، راه درمانی دارد؟ در این مقاله به بررسی دارویی پرداخته ایم که برخی ادعا می کنند توانایی بهبود قطعی این نوع از ببیماری ها را دارد.

0 دیدگاه