روز: خرداد 28, 1402

مهمترین روش درمان قطعی حمله پانیک به روش دارویی و غیردارویی

حملات یا بیماری پانیک ( پَنیک ) ِک نوع بیماری روانی است که هر شخصی بنا به موقعیت های خاص ممکن است به آن دچار شود. حمله پانیک (اختلال پانیک) همان اختلال هراس عصبی یا وحشت زدگی است که با تشویش و استرس شدید، تپش قلب و تنگی نفس همراه است و به روش‌های دارویی و غیر قابل دارویی قابل درمان است. در این مقاله با استفاده از مقالات علمی جهانی این بیماری را مورد بررسی قرار داده ایم.

0 دیدگاه

بیماری های ناخن درباره سلامتی شما چه می‌گویند و درمان آن‌ها چیست؟

اختلالات ناخن یک دلیل شایع است که فرد مبتلا به مشاوران پوست مراجعه کند. این مشاوران با انجام معاینات بالینی، درماتوکسوپی، تصویربرداری، آزمایش‌های میکروبیولوژیکی از جمله قارچ و همچنین معاینات بافت شناسی وجود بیماری در شما را کشف خواهند کرد. بیماری‌های ناخن می‌توانند گروه‌های پرخطر را در بر بگیرد که نمونه‌ای از آن‌ها افراد دیابتی، بیماران دیالیزی، گیرنده‌های پیوند و بیماران سرطانی هستند.

0 دیدگاه

بررسی علت بیماری بری بری و روش پیشگیری و درمان آن

بیماری بری بری یکی از بیماری‌هایی است که بر اثر کمبود ویتامین به وجود می‌آید. اگر در بدن یک فرد به اندازه کافی تیامین(ویتامینB1) وجود نداشته باشد، به مرور زمان فرد به بری بری مبتلا می‌شود. از آنجایی که بدن انسان به صورت طبیعی قادر به این ویتامین نیست، باید از طریق رژیم غذایی مناسب دریافت شود. لذا بری بری بیشتر در افرادی که رژیم غذایی مناسبی ندارند بروز می‌کند. در این مقاله سعی داریم راه های پیشگیری از بیماری بری بری را به طور کامل توضیح دهیم و سپس به راه های درمان آن بپردازیم.

0 دیدگاه

اهمیت تشخیص بیماری عروق کرونر و درمان آن

بیماری عروق کرونر در اثر ایجاد پلاک در دیواره شریان ها موجب می شود تا خون به میزان کافی به قلب نرسد و همین موضوع انسان را با خطرات زیادی از جمله بروز سکته قلبی و مغزی مواجه می سازد.

0 دیدگاه

باید و نبایدها برای درمان بیماری نزله یا زکام چیست؟

فصل‌ها که رو به سرما می‌روند، سرماخوردگی‌ها هم کم کم شایع می‌شوند. به این سرما خوردگی‌ها زکام یا نزله، چایمان یا گاهی اوقات آبریزش بینی نیز گفته می‌شود. در طب سنتی ایرانی به آنجه که از بینی و چشم فرد خارج می‌شود را زکام و ترشحات گلو، سینه و مجاری تنفسی را که گاهی سبب از بین رفتن حس بویایی می‌شود، نزله می گویند.

0 دیدگاه

صفر تا صد بیماری کهیر از علت ایجاد تا روش‌های درمان آن

کهیر جوش ها یا تاول‌های خارش دار و بزرگی هستند که روی پوست یافت می‌شوند. آن‌ها معمولاً قرمز، صورتی یا گوشتی رنگ هستند و بعضی اوقات می‌سوزند و آزار دهنده‌اند. در بیشتر موارد، کهیر در اثر واکنش آلرژیک به یک دارو یا مواد غذایی یا واکنش به یک ماده تحریک کننده در محیط بر روی بدن افراد ایجاد می‌شود.

0 دیدگاه